top of page

Regulamin Zapomnienia

Regulamin Obiektu

I. Postanowienia ogólne

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób korzystania przez osobę fizyczną lub prawną, z którą zawierana jest umowa o świadczenie usług lub sprzedaż produktów lub usług (zwaną dalej „Klientem”), z Agroturystyką Zapomnienie mieszczącą się w Nowej Rudzie ul. Jawornik 3 prowadzoną przez JMA Media Agnieszka Nowicka, ul. Sosnowa 16a, 55-200 Stanowice zwanym dalej „Obiektem”).

II. Warunki rezerwacji, zmiany i anulowania pobytu

1. Minimalna długość pobytu  to 2 doby, w czasie wakacji i długich weekendów minimalna długość pobytu może zostać wydłużona.
2. Warunkiem rezerwacji pokoju jest wpłata zadatku w wysokości 30% wartości pobytu w ciagu 4 dni od zgłoszenia chęci rezerwacji oraz potwierdzenie  e-mailem dokonania płatności. Dane do wpłaty: dane do wpłaty: JMA Media AGNIESZKA NOWICKA, numer konta: 76 1140 2004 0000 3902 7678 6696
3. Obiekt zastrzega sobie prawo do odwołania potwierdzonej rezerwacji, w terminie do 24 godzin, od momentu zaksięgowania wpłaty zadatku. Wówczas, zadatek zostaje zwrócony Klientowi.
4. Pozostała kwota rezerwacji płatna najpóźniej w dniu przyjazdu.
5. W przypadku skrócenia pobytu w Obiekcie, Klient zobowiązany jest do opłacenia 100% wartości całej rezerwacji.
6. Zadatek jest bezzwrotny w przypadku rezygnacji z pobytu.  
7. Jeżeli przyjazd do Obiektu nie będzie możliwy ze względu na zakaz świadczenia usług przez Obiekt lub ogólnopolski zakaz przemieszczania się z powodu siły wyższej, rezerwacja zostanie przeniesiona na inny dogodny termin z uwzględnieniem różnic w cenie.       

III. Ogólne zasady pobytu

1. Pobyt rozpoczyna się o godzinie 17:00, a kończy o 12:00 w dniu wyjazdu.
2. Cisza nocna obowiązuje od godz. 23:00-07:00.
3. W Obiekcie wewnątrz budynków i na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów poza miejscami wyznaczonymi.
4. Bez zgody pracowników Obiektu nie mają wstępu osoby z zewnątrz, nie będące Klientami.
5. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w pokojach i w częściach wspólnych nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną lub gazową, niebędących wyposażeniem tych pomieszczeń i mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe np. grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych. Jedynym wyjątkiem są certyfikowane ładowarki do telefonów, tabletów i komputerów. Zabrania się wnoszenia łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.
6. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy osobiste Klientów pozostawione w przestrzeniach wspólnych.
7. Klienci biorą pełną odpowiedzialność za swoje czyny oraz czyny osób niepełnoletnich będących pod ich opieką.
8. Obowiązuje całkowity zakaz wynoszenia z pokojów rzeczy należących do Obiektu oraz dokonywania przemeblowania w pokojach i częściach wspólnych
9. Za wszelkie zniszczenia w pokojach oraz w częściach wspólnych spowodowanych niewłaściwym ich użytkowaniem odpowiada Klient. Klient, który umyślnie lub przez przypadek zniszczy własność Obiektu zobowiązany jest pokryć w całości zaistniałe koszty. Wynajęty pokój należy pozostawić w takim stanie, w jakim był w dniu przyjazdu.
10. Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń co do stanu technicznego pokoju w momencie wprowadzenia do pokoju jest równoznaczne z tym, że pokój został oddany do użytku w stanie nie budzącym uwag i zastrzeżeń Klienta.
11. Prosimy o zachowanie porządku w częściach wspólnych, szczególnie o niepozostawianie rzeczy osobistych w salonie oraz jadalni oraz o zachowanie porządku w kuchni.
12. Prosimy o zmianę obuwia w domu, szczególnie podczas deszczowej pogody oraz nie chodzenia po domu w obuwiu mogącym zniszczyć podłogę.
13. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Klienta niezależnie od miejsca jego pozostawienia.
14. Naruszenie niniejszego Regulaminu przez Klienta stanowi podstawę do wypowiedzenia umowy w trybie natychmiastowym i wymeldowaniem Klientów z Obiektu. Dotyczy to w szczególności przypadków zakłócania ciszy nocnej, zachowań niestosownych i agresywnych, niszczenie mienia i każdego innego zachowania, które uniemożliwia spokojny wypoczynek pozostałym Klientom.
15. Wcześniejszy wyjazd Klienta z powodu naruszenia Regulaminu nie uprawnia go do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystany nocleg.
16. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za działania siły wyższej, w szczególności za przerwy w dostawie energii i wody, nie będące zawinionym działaniem ze strony Obiektu.

IV. Ogólne warunki pobytu z osobami niepełnoletnimi

1. Przyjmujemy dzieci w wieku powyżej 5 lat.
2. Pobyt dodatkowych osób w pokoju należy zgłosić w momencie rezerwacji. W przypadku późniejszego zgłoszenia przyjazdu z dziećmi, Obiekt zastrzega sobie prawo odwołania rezerwacji przy zachowaniu prawa do pobrania opłat wymienionych w pkt. II.5.
3. Części wspólne Obiektu są dostępne dla dzieci tylko pod opieką rodziców.

V. Strefa SPA


1. Chęć skorzystania z balii oraz konieczność nagrzania wody należy zgłosić Obiektowi z odpowiednim wyprzedzeniem.
2. Istnieje możliwość samodzielnego nagrzania wody, jednak należy zachować wszelkie środki ostrożności przy rozpalaniu w piecu.
3. Maksymalna dopuszczalna temperatura wody wynosi 45°C.Przekroczenie tej temperatury może spowodować uszkodzenie struktury niecki.

4. Zabrania się skakania do balii.
5. W balii może jednocześnie przebywać maksymalnie 6 osób.
6. Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z balii wyłącznie pod nadzorem dorosłych.
7. Do wody nie wolno wprowadzać żadnych środków chemicznych, olejków czy piany.
8. Zabrania się wnoszenia do balii szklanych naczyń i ostrych przedmiotów.
9. Osoby z problemami sercowo-naczyniowymi, kobiety w ciąży oraz osoby pod wpływem alkoholu powinny skonsultować korzystanie z balii z lekarzem.
10. Po skończonym seansie w balii należy zakryć balię pokrywą.
11. Goście korzystają z balii na własną odpowiedzialność. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe użytkowanie balii oraz wszelkie wynikające z tego konsekwencje.

VIII. Akceptacja Regulaminu


Rezerwacja wraz z opłaceniem zadatku oznacza akceptację Regulaminu.

 Polityka prywatności RODO 

Mająć na względzie dbałość o dane osobowe Gości oraz w związku z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/56/WE zwanym dalej jako RODO Zapomnienie spełniam obowiązek informacyjny związany z przetwarzaniem danych osobowych Gości. Poniżej informujemy o sposobie i celu, w jakim przetwarzane są dane osobowe, a także o przysługujących Gościom prawach związanych z ochroną danych.

  1. Administratorem danych, przetwarzającym dane osobowe jest:
    JMA Media Agnieszka Nowicka, z siedzibą w Stanowicach ul. Sosnowa 16a

  2. Dane Gości uzyskane zostały przez Zapomnienie w związku ze składaniem rezerwacji pobytu. Przetwarzane są w celu: zawarcia oraz realizacji umowy między Zapomnieniem a Gościem, w tym zapewnienia poprawnej jakości usług przez czas trwania umowy i rozliczeń po jej zakończeniu, realizacji obowiązków prawnych m.in. przechowywanie danych dotyczących korespondencji elektronicznej / pocztowej na potrzeby przyszłych postępowań uprawnionych organów, przeciwdziałania oraz umożliwienia rozpatrzenia ewentualnej reklamacji, informowania Gości na bieżąco o zmianach w ofercie firmy, marketingu bezpośredniego, bezpieczeństwa Gości;

  3. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny, jednak ich brak może uniemożliwiać zawarcie umowy i zrealizowanie usługi.

  4. Podane dane osobowe mogą zostać przekazane, z zachowaniem wszelkich zasad ochrony danych osobowych wymaganych prawem, zaufanym podmiotom współpracującym z Zapomnieniem, tylko w związku z realizacją celów opisanych wcześniej. Dane mogą być udostępniane również innym odbiorcom w celu wykonania ciążącego na Zapomnieniu obowiązku prawnego dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów administratora. 

  5. Dane Gości mogą być przetwarzane przez czas wykonania obowiązków wynikających z umowy; przez czas, w którym przepisy nakazują przechowywać dane; przez czas, w którym możemy ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązku.

  6. Gościom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i sprostowania oraz do usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Wycofania w dowolnym momencie udzielonej wcześniej zgody na przetwarzanie danych w zakresie, jakiego dotyczy ta zgoda, z tym zastrzeżeniem, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;

bottom of page